Barion Pixel

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

a https://biokertesz-tanfolyamok.hu oldalhoz

Hatályos: 2023. április 15., módosítva 2024. február 15-től

  1. A szerződés alapjául szolgáló jogszabályok
  2. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásra és termékértékesítésre vonatkozó szerződési feltételek.
  1. Általános tudnivalók
  2. A szolgáltatás tárgya
  3. A Felek közötti szerződés létrejötte
  4. Vételár
  5. Megrendelés menete, fizetési- és szállítási feltételek
  6. Garanciális feltételek
  7. Elállás joga, módja, következményei
  8. Egyéb tudnivalók
  9. Online vitarendezés
  1. A szerződés alapjául szolgáló jogszabályok

A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet151/2003. (IX.22.) kormányrendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)

A jelen Általános Szerződési Feltételek – továbbiakban: ÁSZF – a
Dr. Garami Márta Antónia egyéni vállalkozó

Cégjegyzékszám: 01-09-701615
Adószám:  67877089-1-43
A tevékenység nyilvántartási száma: 5869/2017/B.
Felnőttképzési bejelentési szám:
Székhely: 1118 Budapest, Kelenhegyi út 15.
Elérhetőségek: telefonszám: +36-30-919-5098 (rendelkezésre áll: 9-16 óráig, ettől eltérő időpontban kapcsolatfelvétel email-ben lehetséges), email: info@kertlap.hu

Változás 2024. február 15-től

A jelen Általános Szerződési Feltételek – továbbiakban: ÁSZF – a
Paálné Patkó Györgyi egyéni vállalkozó

Nyilvántartási szám: 50441945
Adószám: 79773119-1-33
Felnőttképzési bejelentési szám: FKB/2020/003463
Székhely: 2000 Szentendre, Kondor B. u. 32. I em 3.
Elérhetőségek: telefonszám: +36-20-491-0574 (rendelkezésre áll: 9-16 óráig, ettől eltérő időpontban kapcsolatfelvétel email-ben lehetséges), email: biokertesz-tanfolyam@gmail.com

, mint szolgáltató – továbbiakban: Szolgáltató – által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfél – a továbbiakban: Ügyfél – (Szolgáltató és az Ügyfél a továbbiakban együttesen: Szerződő Felek, vagy Felek), jogait és kötelezettségeit tartalmazza az alábbiak szerint:

  1. Szolgáltatóáltal nyújtott szolgáltatásra és termékértékesítésre vonatkozó szerződési feltételek.
  2. Általános tudnivalók

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed az Európai Gazdasági Térség és különösen a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásnyújtásra (továbbiakban: szolgáltatásra, amely a https://biokertesz-tanfolyam.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Online áruház) keresztül, vagy annak felhasználásával történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.

Az Online áruházban történő termékértékesítés és/ vagy szolgáltatásnyújtás igénybevétele elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben és mellékleteiben meghatározott módon.

Az Online áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni – a Weboldal használatával az Ügyfél elfogadja jelen ÁSZF-ben foglaltakat a külön regisztrációtól függetlenül. Az Online áruházban a vásárlásnak nem feltétele, hogy az Ügyfél a Weboldalon adatainak megadásával magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

Az Online áruházban történő vásárláshoz Ügyfélnek az alábbi adatokat lehet illetőleg kell megadnia:

  • Személyes adatok: teljes név, e-mail, telefonszám.
  • Számlázási adatok és kiszállítási cím: cégnév/név, utca, házszám, helység/város, irányítószám, cég esetén adószám.

A kötelezően megadandó adatok külön megjelölésre kerülnek.

Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha illetéktelen harmadik személyek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válnak az Ügyfél személyes adatai. A rögzített adatok megváltoztatása az Online-áruház felületén is lehetséges.

Aktív rendelést érintő adatok módosítására az ügyfélszolgálati telefonszámon (06 20 491 0574), vagy a Szolgáltató központi e-mail címén (biokertesz-tanfolyam@gmail.com) van lehetőség.

Az Online áruházban minden Ügyfélnek lehetősége van rá, hogy a hírlevél küldéséhez hozzájáruljon. A hírlevélben akciókról, újdonságokról tájékoztatjuk az Ügyfeleket. A hírlevélre történő feliratkozás a későbbiekben bármikor lemondható, minden hírlevélben megtalálható leiratkozási linkkel. Kéretlenül a Szolgáltató nem küld hírlevelet Ügyfél részére.

Amennyiben vásárolni szeretne, akkor ezt regisztráció nélkül teheti meg.

Adatbeviteli hibák javítása

A vásárlás lépései során az Ügyfélnek mindvégig lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, melyet a beírt hibás adatok javításával, törlésével, vagy a böngésző ’vissza’ gombjának megnyomása után az adatbevitel megismétlésével tud megtenni. Amennyiben az Ügyfél az Online áruházon keresztül történő vásárlása során megadott adatok elektronikus rögzítésére hibásan kerül sor, annak kijavítását a vásárló a Szolgáltató részére történő e-mail küldésével, vagy telefonos kapcsolatfelvétel által kérheti.

  1. A szolgáltatás tárgya

Szolgáltató az Ügyfél részére biokertész tanfolyamokat értékesít. A tanfolyamokat a könnyebb tájékozódás érdekében kategóriákba soroltuk. A tanfolyamok részletes leírása az Online áruházban megtalálható. A tanfolyamok tananyaga (online és nyomtatott) szerzői jogvédelem alatt állnak. Tilos őket lemásolni vagy harmadik félnek továbbítani.
A tanfolyamokon korlátozott számban vehetnek részt a hallgatók, ezért ha a egy tanfolyamnál elértük a maximális létszámot, akkor azt lezárjuk.

  1. Felekközötti szerződés létrejötte

Ügyfél a jelen ÁSZF elfogadását követően jogosult az Online áruházon keresztül a Szolgáltatóval szerződést kötni az ott feltüntetett szolgáltatásnyújtásra. Az Ügyfél megrendelése elküldésével az Online áruház vásárlójává válik.

A szerződés a Felek között érvényesen a Szolgáltató által tett ajánlat elfogadásával jön létre, melynek feltétele a tanfolyam vagy tanfolyamok kiválasztása, a rendelési szándék véglegesítése és a Szolgáltató által küldött rendelési visszaigazolás. A fenti feltételek bármelyikének hiányában a szerződés nem jön létre. A létre nem jött szerződés miatti felelősségét Szolgáltató kizárja.

Az Online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.

Az Online áruházban történő szolgáltatásnyújtás igénybevétele elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben és mellékleteiben meghatározott módon.

Szolgáltató tájékoztatásul közli, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, valamint az Európai Parlament és Tanács 97/7/EK. ugyanezen tárgyban hozott irányelvét magára kötelezőnek ismeri el, azt jelen szerződésben alkalmazza, így különösen a polgári jog általános szabályaitól eltérően a fogyasztó hallgatólagos elfogadó nyilatkozatát, illetve nyilatkozatának hiányát nem lehet ráutaló magatartásként értelmezni.

A szolgáltatás ellenértékét a vállalkozás csak megrendelés esetén követelheti. A fogyasztó a rendeletben biztosított jogairól érvényesen nem mondhat le, eltérni ezektől csak a fogyasztó javára lehet. Ilyen fogyasztóvédelmi szabály a vállalkozást terhelő tájékoztatási kötelezettség.

Felek között a szolgáltatás nyújtására magyar nyelven létrejött szerződés, írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi meg. A szerződés a megrendelésről az Ügyfél számára e-mail formájában a küldött visszaigazolással jön létre.

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

Telefon: 06 20 491 0574 (normál díjas hívás)
E-mail: biokertesz-tanfolyam@gmail.com

  1. Vételár

Az Árak a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyek a Webáruház szolgáltatásai mellett találhatóak. A feltüntetett árak bruttó forint értendők (alanyi ÁFA mentes). Amennyiben a Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a szolgáltatásoknál vagy az áraknál, Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra is, hogy bármely fél indoklás nélkül elálljon a szerződéstől.

Több tanfolyam vásárlása esetén a vásárló kedvezményt kap, melyet automatikusan kiszámol a rendszer.

Weboldalról megrendelhető tanfolyamok árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már tanfolyamok vételárát a fogyasztót hátrányosan nem érinti.

  1. Megrendelés menete

5.1.  Szolgáltatás(ok) rendelése az Online áruházban

5.1.1. A szolgáltatás(ok) kiválasztása.

Az Ügyfél a “Tanfolyamok” oldalon listázott tanfolyamok közül választja ki (kosárba rakja) a megvásárolni kívánt tanfolyamot az adott tanfolyamhoz tartozó “Kosárba” gombra való kattintással.

Az Ügyfél a kiválasztott tanfolyamot saját oldalára a “Tanfolyamok” oldalról juthat el az ott listázott tanfolyamok egyikére való kattintással. Az ügyfél minden tanfolyamból csak egyet vásárolhat. Ha más számára szeretne tanfolyamot vásárolni (pl. ajándékba), erre is van lehetőség, (hogyan?)

A tanfolyam kiválasztása (kosárba rakása) után az Ügyfél folytathatja a vásárlást másik tanfolyamok kiválasztásával (kosárba rakásával).

5.1.2 A szolgáltatás(ok) megtekintése/ eltávolítása/ mennyiségének megváltoztatása.

Az Ügyfél a fizetés előtt a kosara tartalmát bármikor megtekintheti, illetve a kiválasztott termék(ek)et eltávolíthatja a kosárból a “Kosaram” oldalon, melyre a “Kosaram” főmenüpontra klikkelve, illetve a fejlécben található kosár ikonra kattintva, valamint a termék kiválasztása után a termék mellett megjelenő “Kosaram” gombra kattintva juthat el.

Az Ügyfél a “Kosaram” oldalon az adott termék mellett található piros „törlés” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát tételenként. Törléskor a kosár automatikusan frissíti a megrendelni kívánt tanfolyam(ok) végösszegét.

5.1.3 Fizetés/megrendelés

Az Ügyfél fizetési folyamatot a “Pénztár” oldalon kezdheti el, melyre a “Pénztár” a “Kosaram” oldalon található “Pénztár” gombra kattintva juthat el.

Az Ügyfél még áttekintheti a “Pénztár” oldalon megjelenő megrendelni kívánt termék(ek)et, azok mennyiségét és a vásárlás végösszegét. A “Pénztár” oldalon a Ügyfélnek kötelessége megadni a számlázási címét.

Az Ügyfél a megrendelés áttekintése után a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva indíthatja el a megrendelési/fizetési folyamatot.

5.2. Fizetési módok

A Webáruházban közvetlen banki átutalásra vagy bankkártyás fizetésre van ehetőség.

  1.  közvetlen bankkártyás utalás – az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok Garami Márta egyéni vállalkozóhoz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

5.2.2  ) közvetlen banki átutalás Szolgáltató e-mailben elküldi a vásárlónak az utalás részleteit, meghatározott időtartamot biztosíva az Ügyfélnek a banki átutalás teljesítésére. Az Ügyfél  banki átutalással egyenlíti ki tartozását a megrendelést követő három munkanapon belül.

Utaláshoz szükséges adatok külföldről utaláshoz:
OTP BANK NYRT. BUDAPESTI RÉGIÓ1083 BUDAPEST FUTÓ UTCA 37-45
IBAN: HU86 1170 9002 2059 9461 0000 0000
BIC(SWIFT)KÓD: OTPVHUHB
közlemény: rendelés szám

Utaláshoz szükséges adatok belföldi utaláshoz:
Számlaszám: 11709002-20599461
Kedvezményezett: dr. Garami Márta Antónia egyéni vállalkozó
közlemény: rendelés szám

Változás 2024. február 15-től:
Számlaszám: 10900042-00000014-07640019
Kedvezméyezett neve: Paálné Patkó Györgyi
Közlemény: rendelészám

5.2.3. Számlaküldés:

Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy elektronikus számlát bocsásson ki.

A megrendelést követően, az áruelőkészítésének első lépéseként az Ügyfél részére Szolgáltató e-számlát küld, és a számlát kinyomtatja, és az áru mellé csomagolja. Ezt követően az Ügyfél a megrendelés ellenértét készpénzben kifizeti a futárnak, és átveszi az árut.

5.3 Megrendelés teljesítése

5.3.1. Megrendelés visszaigazolása

Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Ügyfél rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége vagy más technikai ok miatt nem tud üzenetet fogadni.

5.3.2. A megrendelt szolgáltatások teljesítése

Szolgáltató a fizetés teljesítését követően részletese tájékoztatást küld az Ügyfélnek a megrendelt szolgáltatás / tanfolyam részleteiről. Szolgáltató a teljesítést a tanfolyamoknál feltüntetett időpontban kezdi meg. Online tanfolyamok esetén ez a online órák megkezdését jelenti, gyakorlati tanfolyam esetén pedig a helyszíni képzést. Gyakorlati képzésnél rossz idő esetén az előre meghirdetett időpontok módosulhatnak, amit a hallgatók a jelentkezéskor tudomásul vesznek és elfogadnak.

Garanciális feltételek

Hiányzás garancia
Szolgáltató minden tanfolyami óráról felvételt készít, amit az órát követően legkésőbb 3 munkanappal elküld a résztvevőknek. Ezzel azok számára is biztosítja a tanfolyamhoz való hozzáférést, akik valamilyen ok miatt egy-egy órán nem tudnak részt venni. A videókhoz a tanfolyam zárást követően egy hónapig biztosít még hozzáférést a Szolgáltató, ezt követően törli a rögzített tananyagot.

Tandíj garancia
Amennyiben a Hallgató a befizetett tanfolyamot nem tudja lejárni, lehetőség van arra, hogy a Hallgató vagy az általa megnevezett személy egy éven belül igénybe vegye a befizetett órákat egy másik tanfolyamon. A befizetett tanfolyamdíj tehát vissza nem fizetendő, de másra átruházható.​ Ehhez a Hallgatónak írásban kell jeleznie a tanfolyam befejezésének okát és időpontját. Elfogadás esetén vouchert kap a Hallgató.  Ez a garancia olyan vis major helyzetekben nem érvényesíthető 100%-ban, amikor Farmart Kft-n kívülálló okok miatt (mint pl a COVID 19 járvány) rendhagyó oktatási rendre kell átállnia.

Tandíj visszatérítés
Ha a Szolgáltató akadályoztatása és összes erőfeszítése ellenére valamelyik tanfolyam teljesen elmarad és nem tud egy későbbi időpontban sem megvalósulni, akkor a hallgató jogosult az általa befizetett tandíj teljes összegét visszakapni, banki utalás formájában. Amennyiben egy tanfolyam már elindult hasonló okok miatt menet közben abbamarad és nincs lehetőség a tanfolyam átütemezésére, a hallgató jogosult a tanfolyam le nem járt részére eső tanfolyami díjat visszakapni, banki utalás formájában.

  1. Egyéb tudnivalók

Weboldalon való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával járó hibalehetőségek elfogadását.
Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

Az Online áruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák az Ügyfél IP címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a Ügyfél számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie).
Kizárólag az Ügyfél felelős a Szolgáltató által üzemeltetett Online áruházzal való kapcsolódásáért és a Weboldalon történő vásárlásért. A Szolgáltató nem vonható felelősségre vis maior esetén.

Vis majornak kell tekinteni különösen, de nem kizárólagosan az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák az Online áruház akadálytalan működését és a Weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik.

Az Online áruház online alapon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő.

Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.

Szolgáltató az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor a személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályokban foglalt mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el. Az Ügyfél a megrendeléssel kifejezetten hozzájárul, illetőleg elfogadja, hogy a házhozszállítás érdekében a szükséges adatokat a Szolgáltatóval szerződésben álló kézbesítő részére kifejezetten ebből a célból átadja – további információk az adatkezeléssel kapcsolatban az Adatkezelési tájékoztató oldalon találhatóak.

Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A Szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék.

  1. Online vitarendezés

Az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU számú rendelete alapján új interaktív weboldal jött létre, az EU Online Vitarendezési Platform. Ezen weboldal célja a szolgáltatók és a fogyasztók közötti online ügyletekkel kapcsolatban felmerülő jogviták rendezése. A platform következő email címen: onlinevita@bkik.hu, valamint az alábbi web címen érhető el: http://ec.europa.eu/odr/
Amennyiben Ön elégedetlen társaságunk közreműködésével a fogyasztói jogvita rendezésében, panaszával az EU Online Vitarendezési Platformhoz is fordulhat, az alábbi címen: http://ec.europa.eu/odr/

Budapest, 2023.04.15